elinfajersson

Alla inlägg under april 2015

Av Elin fajersson - 9 april 2015 18:39

Idag efter jobbet så gick vi upp en snabbis till Emelie på en kaffe, sen pluggade jag lite sen gick jag till körskolan för en körlektion idag gick det bra igen men var så jäkla trött. Körde mest inne i stan och övade på höger/vänster svängar vilket jag kan men känns jobbigare när man är mitt inne i stan med alla idioter som inte följer regler haha. En körskolelärere höll på att köra på mig, man ba what??? Men allt gick bra och nästa gång så ska vi gå igenom rondeller och filbyten:)

löngtar tills lillan har lagt sig då ska vi slänga oss i soffan och kolla på The walking dead och jag ska njuta av att vara ledig i 3 sköna dagar:)

Av Elin fajersson - 8 april 2015 11:08

igår kväll så sålde jag min gamla mobil men det blir alltid så struligt folk på fb loppisar är så jäkla snåla!! man kan inte lägga ut saker som är lite dyrare för dom tror att dom kan få alla prylar för under 100 lappen haha, men men sen med alla jäkla avhopp som idag skulle jag möta upp en tjej, tänkte att jag kunde vara lite snäll och mötas utanför Willys så det blir smidigare för henne men dök hon upp? Nej, så jag släpade med Tyra helt i onödan, aldrig mer ska folk köpa något får dom fan komma hem till mig, blir så trött! 

Annars  så ska jag snart somna Tyra och jag ska plugga sen innan  det är dax för jobb och dagis, jobbar ett kort pass idag 15-20:)


Av Elin fajersson - 6 april 2015 18:11

idag efter jobbet så åkte vi till grötvik och promenerade så skönt det var längesen vi gick där nu:)
Och nu är vi hemma och väntar på maten, ikväll blir det rev, rotfruktsgratäng, chillicheeze och majskolvar!
I morgon är jag ledig och känner att det är välbehövt ska tvätta och sen umgås med Emelie och Diana, och plugga förstås så mycket Tyra tillåter:)

Av Elin fajersson - 5 april 2015 19:54

efter jobbet så åkte vi till tivolit och mötte upp Emma, Petra och Emelie med familjer och strosade runt PP tivolit så mysigt men det blåste då jäkla kallt men vi köpte mat och fika och jag åkte till och med en karusell haha, Tyra tyckte det var roligt att gå runt och titta på allt som rörde sig:)
Nu har jag lagt mig mår inte ringt bra:/ fryser och är hängig och så ska jag upp och jobba i morgon bitti så behöver ordentligt med sömn känner jag! Godnatt

Av Elin fajersson - 4 april 2015 21:54

vilken mysig dag vi hade hos Emma och Johan och god mat åt så jag blev proppmätt haha och barnen fick påskägg både godis och en söt kanin av mormor och det väntas ännu mer påskägg till Tyra herregud haha :)
Har kommit hem från jobbet och lagt mig nu, i morgon jobbar jag 7-14 efter det så blir det tivolit gå runt och strosa där Tyra är nog för liten för karusellerna men endå mysigt att gå runt och titta :)

Av Elin fajersson - 4 april 2015 09:15

igårkväll hade Tyra feber när vi skulle åka ifrån Emma och sov så gott i soffan och vaknade inte när vi tog PP henne eller bar henne in och ut från bilen, helt utslagen stackaren! Idag när vi vaknade så åt vi frukost sen fick Tyra sitt påskägg med hennes favorit kex ett par solglasögon från kappahl och 12 hårspännen:)
Idag börjar jag jobba 15 så vi ska äta påskmiddag hos Emma och Johan klockan 13, ska bli mysigt sen jobbar jag hela helgen!

Av Elin fajersson - 3 april 2015 10:13

 

Glad påsk allihopa 

Nu är det påsk men har varit dålig på att pynta hör hemma ingen påskpynt alls faktist men men, har köpt påskägg till Tyra iaf  har än så länge bara hittat hårspännen att lägga i men ska till eurostop om en stund för att möta upp Emma och barnen så ska se om jag hittar något mer att lägga i:) 

killarna är iväg och fiskar hela dagen så jag och Emma ska för en gång skull umgås hela dagen haha ska bli roligt! 

Igår hade jag körlektion och måste säga att det gick jätte bra min lärare sa att vi ska boka in halkbana redan nästa gång och han sa även att han skulle tippa på att jag skulle vara klar med mitt körkort redan i slutet av maj bara jag pluggar ordentligt för körningen var det inget fel på:) så Simon har varit en duktig lärare hihi. 


Av Elin fajersson - 2 april 2015 11:11

åh idag är jag nervös ska ha min första körlektion på körskolan idag framåt kvällen, hoppas det går bra haha
Är på jobbet nu men har rast sen ska jag hämta hem min min älskling från förskolan :)
Tänkte bara passa på att uppdatera lite snabbt hoppas ni får en trevlig dag och håll tummarna att jag inte kör in i ett träd eller något typ haha

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards