elinfajersson

Alla inlägg under mars 2015

bus

Av Elin fajersson - 10 mars 2015 19:05

Idag har vi haft fullt ös här hemma, passade diana på förmiddagen sen vilade tyra middag, och sen kom mamma,alicia och keyla hit, mamma hon laga mat som vi käkade tillsammans när simon kom hem, och tyra har busat med kusinerna:)

nu ska tyra sova och jag är lika trött jag med som vanligt så ska hoppaa i bingen jag med, i morgon jobbar jag inte förrens 14 så vi har förmiddagen hemma, skulle bli fint väder i morgon så går mot dagis lite tidigare så vi kan leka på någon lekplats innan dagis, om inte tyra sover då förståss:)

   

<3

Av Elin fajersson - 10 mars 2015 10:07

En nybadad liten skrutt! nu ska vi passa diana och det ska bli roligt:)

       

Av Elin fajersson - 9 mars 2015 15:40

Efter jobbet idag frågade mamma om hon kunde bjuda på fika i stan, så vi gick till regnbågen och skulle sätta oss och börja fika och då började Tyra gallskrika och hon slutade inte,, så fick slänga i oss lite fika sen fick vi gå så det var inte så roligt men tack endå mamma<3
Nu är vi hemma och ska inte göra så mycket idag bara ta det lugnt är så trött efter allt jobb, men är ledig i morgon och ska passa Diana på fm en stund sen får vi se vad vi hittar på förnågot

Av Elin fajersson - 8 mars 2015 18:32

idag efter jobbet så åkte vi till vallås nya lekplats med ungarna, väldigt mysigt och härligt med vår första rikigta vårdag med 15 grader:)

jag är så sjukt trött efter att ha jobbat väldigt mycket denna vecka, så ska natta tyra strax och sen sova jag med! 

             




Av Elin fajersson - 6 mars 2015 22:30

Ville bara kika in och säga godnatt, slutade jobba 21 och ska jobba från 7-20 i morgon så måste sova nu har huvudvärk och är trött :(
Godnatt

Av Elin fajersson - 5 mars 2015 19:41

Efter vi kom hem innan så gick jag upp till Emelie och drack en kaffe och tjabbade som vanligt:) sen väl hemma så blev jag på städhumör så fram med dammsugaren och sen torkade jag golven och gick ner och bokade tvättid och tvättade upp tvätten! Sen kom Simon hem med käk ikväll blev det lövbiff,stekt potatis,bea och vitlökssmör, och det satt som en smäck:)
Badade Tyra för en stund sen och nu håller Simon på att Natta henne, hon var så trött och jag har redan hoppat i säng haha. Men godnatt på er

Av Elin fajersson - 5 mars 2015 13:04

     

Har nu kommit hem från eurostop med Emma, tog en mysig fika på espresso efter att ha kikat i butikerna, finns så mycket fint nu:) 

sen passade jag på att ta en proemenad hem i det soliga vädret för Tyra somnade i vagnen så det var väldigt skönt:)


Av Elin fajersson - 4 mars 2015 18:26

 

Idag jobbade jag till 13 och cyklade hem i soligt väder dock fortfarande kallt men var det gör mycket när solen är framme man blir så glad:) 

gick upp till Emelie där Emma och barnen var och tog en kaffe och åt lite choklad,, eller mycket choklad haha:) sen gick vi ut till en lekplats sen gick jag och hämtade ut paket från hm tyras kläder kom idag som jag beställde för några dagar sen. Och köpte hem käk ikväll blev det tacogratäng Och det satt fint:)

är såå trött idag så längtar bara till sängen faktist, men jag är ledig i morgon så ska möta upp Emma på eurostop i morgon och titta i butikerna och ta en fika så det ska bli trevligt:) 


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards