elinfajersson

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Elin fajersson - 2 mars 2012 21:10

nu har jag slutat jobba det va kul att träffa jobbekompisarna igen:) i morron ska jag köpa en ny data wiee en laptop! det får bli ett kort inlägg för nu snart blir det sängen för min del ska ju upp kl 6 i morron bitti :S fyfan! haha men nu ska jag gå och mysa lite med min älskling så godnatt på er Love Elin! Älskar dig<3  

Av Elin fajersson - 2 mars 2012 12:18

wiee vilket väder asså nu får det inte komma mer snö eller oväder! man blir så glad av att solen tittar fram! rollspelet i skolan idag gick jätte bra men usch inte riktigt min grej att spela teater framför klassen asså haha men det va kul endå :) jahopp snart bär det av till jobbet ska jobba 15-20 och sen jobba resten av helgen med :S blir utmattad av bara tanken men det går nog snabbt jag jobbar ju med natta:) sitter och äter mackor och dricker ett stoort glas med oboy har inte ätit ngt på hela dagen har druckit en termos med kaffe och det är ju inte så smart på tom mage! men ha en fortsatt bra dag allihopa! En bild på väg till skolan i morse! :)   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards